nson.blogg.se

Vem är jag?

Publicerad 2016-05-25 05:38:00 i Allmänt,

Jag vet att frågan "Vem är Jag?" har varit en fråga som fantastiskt många människor ställt sig de senaste tusentals åren. Den frågan har hjälpt en del en bit på vägen.
 
Vem är Jag - har som fråga ingen avsikt att ta dig hela vägen, den är bara till för att du ska gå en liten bit.

Ställ dig frågan - Vem är jag när saker inte går som jag vill? Vem är jag när livet är för jävligt?
Det är den frågan som tar dig vidare.

Ställ dig sedan frågan - Vem är jag när saker och ting inte går som andra vill? Vem är jag när livet är för jävligt för andra?
Den tar dig ytterligare en bit.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela