nson.blogg.se

Livskvalité

Publicerad 2016-06-03 09:00:00 i Allmänt,

Är inte livskvalité då du känner inspiration?

Tänk dig att vakna inspirerad, att äta med inspiration, att umgås i inspiration med inspirerade människor, att gå till ett jobb som inspirerar dig o.s.v.

Är inte livskvalité direkt kopplat till inspiration? Graden av inspiration ger mig känslan av graden av hur gott det är att leva, hur tacksam jag känner mig inför att existera, att agera, att vara.
 
Jag menar absolut inte att de dagar jag inte är så värst inspirerad att jag inte vill leva även dessa dagar, men dessa dagar fattar jag inga beslut, dessa dagar startar jag inget nytt, dessa dagar tar jag det ganska lugnt.
 
Var inspirerad, vänner.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-04 17:09:07

Du inspirerar med din blogg :)

Svar: Tack.
Thomas Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela