nson.blogg.se

Spela roll

Publicerad 2016-06-08 06:19:00 i Allmänt,

I olika skeenden i livet så tar man fram olika sidor hos sig själv. Det finns perioder som du behöver vara stark fast du kanske inte vill eller släppa taget fast du vill ha kontroll t.ex. Du har dessutom säkert olika fokus när du kör bil eller när du tittar på TV eller när du sitter på ett möte eller på anställningsintervju o.s.v.
 
Alla dessa sidor, olika fokus, är var för sig en sida hos dig själv, en del av den du är s.a.s.
 
Jag har den fantastiska glädjen att fått ha en massa olika yrken som i sig krävt olika fokus, olika roller. Jag har jobbat inom industin, inom barnomsorg, äldreomsorg och psyk. Jag har jobbat på frisersalong, som dörrvakt, som PT, som lärare samt flera olika säljjobb. Jag har drivit företag inom byggbranchen, städbolag, butiksinredning, klädförsäljning, privatdeckare (det borde vara parantes runt det sista) Gym och de senaste elva åren som Komplementärmedicinsk terapeut.
 
Idag ska jag spela roll som forskare/professor.
Fantastiskt rolig och spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela