nson.blogg.se

Är det bara jag....

Publicerad 2016-08-02 04:53:00 i Allmänt,

Är det bara jag.....
 
...eller somnar ni också när ni läser ett brev från någon myndighet?
...eller använder ni också telefonförsäljare som utlopp för lusten att skälla på någon?
...eller petar ni också näsan när ni sitter i bilen?
...eller äter ni också lite extra när det serveras buffé?
...eller brukar ni också berätta historier för er själva som ni aldrig hört förut? Oftast när jag kör långa sträckor, och de är så jäkla roliga så jag asgarvar.
...eller planerar ni också stora saker på natten men när man vaknar gör man som vanligt?
...eller säger ni också att "nu ska jag komma i form" och precis efter man sagt det så blir man så in i helv..e sugen på flötmat?
...eller brukar ni också stå och diska naken? (Försök att radera den bilden om ni kan).
...eller tycker ni också att tiden går fort som bara den? Det kan finnas en lång dag då och då men veckorna går fantastiskt fort.
...eller tycker ni också att det är längre till tårna nu än för tio år sedan?
...eller stönar ni också när ni ska sätta er ner men inte när ni reser er upp?
...eller kan ni också bli generade om ni tänker på saker man gjorde "i sin ungdom"?
 
Nja...inte är jag väl ensam om detta?
Puh, tack, nu känner jag mig nästan normal.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela