nson.blogg.se

Ingen fundering

Publicerad 2016-08-31 08:27:00 i Allmänt,

Inte en enda fundering, härligt.
Ingenting som behöver förstås, härligt.
Ingenting som behöver förändras, härligt.
Inget behov av förändring, härligt.
Allt är som det ska, härligt.
Allt är alltid som det ska, naturligtvis, även om det inte är medvetet önskvärt, härligt.
Härligt att veta att allt alltid är som det ska, härligt.
Gött att veta att jag aldrig är färdig, att jag aldrig är framme, fantastiskt.
Det innebär att om jag aldrig är klar så kan jag aldrig göra fel, härligt.
Skönt att veta att det inte kan ske något som kan kallas "misstag", härligt.
Skönt att veta att oavsett vilken känsla som "visar sig" i mig, så berättar den bara om vad jag är tillfälligt övertygad om i förhållande till vad jag innerst inne vet, härligt.
Härligt att ha denna "inre dialog" med mig själv, tack.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela