nson.blogg.se

Tacksamhet

Publicerad 2016-07-22 06:18:00 i Allmänt,

Jag är så otroligt tacksam.
Jag är tacksam för det fantastiska vädret.
Jag är tacksam för att få röra mig fritt i naturen.
Jag är tacksam för att det ekologiska systemet fungerar som det gör.
Jag är tacksam för att min kropp fungerar som den gör.
Jag är tacksam för att jag svettas när solen ger mera värme än vad kroppen behöver.
Jag är tacksam för att jag blir törstig när vätskan lämnar min kropp.
Jag är tacksam för att jag får lust att söka upp skuggan då värmen är stark.
Jag är tacksam för att jag tycker så mycket om glass.
Jag är tacksam för att det inte finns några absoluta regler för vad glass måste innehålla.
Jag är tacksam för att det går att gör god glass utan lactos.
Jag är tacksam för att det finns så uppfinningsrika människor så att glass finns gjord av havre eller soya t.ex. 
Jag är tacksam för att ingenting är för evigt.
Jag är tacksam för att hösten kommer en vacker dag.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela