nson.blogg.se

Utomjordlingar

Publicerad 2016-07-08 22:09:00 i Allmänt,

Hur skulle denna planet se ut om människan försvann? Naturen skulle blomstra fritt, alla djur och insekter skulle leva i samklang med naturlagarna utan påverkan av oss, människor.
 
Jag ställer mig frågan om människan är den enda varelsen på denna planet som kan trotsa naturen, som kan ställa till saker och ting s.a.s.
 
Jag vet inte svaret på den frågan, men jag vet att om biet utrotades så skulle allt annat liv dö ut inom hundra år (enligt ett gäng forskare) men om människan skulle utrotas skulle ingen annan art eller växt påverkas negativt.
 
- Finns det utomjordlingar? Frågar du.
- Ja, letar du efter utomjordlingar? Frågar jag.
- Ja.
- Okej, titta dig själv i spegeln. Grattis, du har just funnit en.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela