nson.blogg.se

Det är mycket nu

Publicerad 2016-11-14 19:14:00 i Allmänt,

Jag har många järn i elden. Jag vill så mycket. Jag gör behandlingar, jobbar på gym, bygger ett nätverk, tränar på gym bl.a. Jag vill hinna med att måla tavlor, att skriva boken, att vara ute i naturen och fotografera, att träna oftare, att...

Ja, jag vet att ju mera bråttom man har ju mera stilla-tid ska man ge sig.

Jag mediterar.
 
Om jag är så "uppe i varv" så att jag tycker det är svårt att meditera så gör jag det oftare. Å andra sidan så är alla dessa aktiviteter sådana att de blir bättre om det inte blandas med stress. Ibland är jag så stressad att jag inte får något gjort, i alla fall inte bra. Därför har jag inte skrivit här på ett tag.
 
Älska kontrasterna, de motiverar dig till förändring.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela