nson.blogg.se

Jag är

Publicerad 2017-09-23 09:07:00 i Allmänt,


Jag är Jag,
Jag är unik men även allmän.
Jag är bara Jag men också allt annat.
Jag är både droppen i havet men också havet självt.
Jag är privat men också offentlig.
Jag ger av mig själv men äger även integritet.
Jag är syret i luften men även luften självt.
Jag känner mig bäst men andra känner mig bra.
Jag är skaparen av min upplevelse.
Jag är luften och även vinden, Jag är substansen och även kraften.
Jag är skaparen av mig.
Jag är skaparen av den energi som är jag.
Jag är skaparen av den energin som verkligheten skapas av.
Jag skapar min verklighet.
Jag vet att verkligheten som jag upplever skapas genom mig och alltså av den energin som jag är.
Jag är sanningen men även föreställningen som är sann och inbillad.
Jag accepterar mig.
Jag accepterar den verklighet jag är.
Jag accepterar att jag skapar den verklighet jag upplever.
Jag accepterar mig som skaparen liksom återskaparen eller förändraren.
Jag är
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela