nson.blogg.se

Dina tankar spelar roll

Publicerad 2019-01-24 08:03:55 i Allmänt,

Hur många av er som läser detta tror att dina tankar spelar roll för hur du mår?

Hur många av er tror att dina tankar, tillsammans med dina känslor alltså hur du mår, skapar dina beslut?

Hur många av er tror att dina tankar är en anledning för hur ditt liv ser ut?

Hur många av er tror att dina tankar skapar din verklighet?

 

Jag tror att de flesta svarar ”Ja, jag tror att mina tankar spelar roll” på dessa frågor.

 

I så fall, hur många av er vaknade i morse och medvetet skapade din verklighet?

 

Om du inte gjorde det tror du inte på de första frågorna. Om du inte gjorde det så tvivlar du på att dina tankar spelar roll för hur ditt liv ser ut.

 

Lycka till

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thomas Nilsson

Jag är Hälsopedagog, komplementärmedicinsk terapeut, och driver ett hälsoföretag www.n-son.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela